Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Ji, Xinxin"'
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 27, Iss 07, Pp 816-821 (2024)
General practitioners (GPs) play an important role in diabetes care in primary care as the "gatekeepers" of population health. The management of diabetes can slow its progression, reduce complications and improve patient outcomes, which requires effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6d7f14988fe47f8b8120996bf9bd807
Autor:
Jia, Qiaojuan, Ji, Xinxin, Wang, Mengfei, Wang, Minghua, Zhang, Shuai, He, Linghao, Zhang, Zhihong
Publikováno v:
In Microchemical Journal September 2024 204
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 26, Iss 34, Pp 4302-4307 (2023)
Background Patients with type 2 diabetes commonly experience a high treatment burden. Currently, both domestic and international researches on the treatment burden of the specific diseases is still in its initial stage. Objective To summarize the con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b57d17cb60340d581a87e75fb862ec4
Autor:
Li, Zhenzhen, Wang, Yifei, Ji, Xinxin, Guo, Chuanpan, Zhang, Shuai, Jia, Qiaojuan, Wang, Minghua, He, Linghao, Du, Miao, Zhang, Zhihong
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: B. Chemical 1 December 2024 420
Publikováno v:
In Chinese General Practice Journal April 2024 1(1):48-53
Autor:
Zhao, Yanan, Ji, Xinxin, Liang, Jiamin, Gao, Yue, Xing, Huan, Song, Yuxin, Hou, Juan, Yang, Guang
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry & Photobiology, A: Chemistry 1 April 2024 449
Light field data has been demonstrated to facilitate the depth estimation task. Most learning-based methods estimate the depth infor-mation from EPI or sub-aperture images, while less methods pay attention to the focal stack. Existing learning-based
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.05971
Focus based methods have shown promising results for the task of depth estimation. However, most existing focus based depth estimation approaches depend on maximal sharpness of the focal stack. Out of focus information in the focal stack poses challe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.05969
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.