Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Jezequel , Michel"'
In millimeter-wave communication, digital beamsteering (DBS), only based on the user direction, is a promising angle-domain multi-antenna technique to mitigate the severe path loss and multiuser interference, with low-complexity and partial channel s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.10473
Autor:
Hacene, Ghouthi Boukli, Gripon, Vincent, Farrugia, Nicolas, Arzel, Matthieu, Jezequel, Michel
In this paper, we tackle the problem of incrementally learning a classifier, one example at a time, directly on chip. To this end, we propose an efficient hardware implementation of a recently introduced incremental learning procedure that achieves s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.07847
Autor:
Hacene, Ghouthi Boukli, Gripon, Vincent, Farrugia, Nicolas, Arzel, Matthieu, Jezequel, Michel
Deep learning-based methods have reached state of the art performances, relying on large quantity of available data and computational power. Such methods still remain highly inappropriate when facing a major open machine learning problem, which consi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.02020
Iterative processing is widely adopted nowadays in modern wireless receivers for advanced channel codes like turbo and LDPC codes. Extension of this principle with an additional iterative feedback loop to the demapping function has proven to provide
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1203.5037
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meysam Zargham, M., Schlegel, Christian, Chamorro, Jorge Pérez, Lahuec, Cyril, Seguin, Fabrice, Jézéquel, Michel, Gaudet, Vincent C.
Publikováno v:
In Integration, the VLSI Journal 2010 43(4):365-377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.