Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Jeyes, Steve"'
Autor:
Jeyes, Steve, Dolphin, Ian
Publikováno v:
VINE, 2005, Vol. 35, Issue 1/2, pp. 39-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03055720510588452
Autor:
Wills, Gary, Bailey, Christopher, Davis, Hugh, Gilbert, Lester, Howard, Yvonne, Jeyes, Steve, Millard, David, Price, Joseph, Sclater, Niall, Sherratt, Robert, Tulloch, Iain, Young, Rowin
This paper reports on the FREMA (e-Framework Reference Model for Assessment) project that aimed at creating a Reference Model for the Assessment Domain; a guide to what resources (standards, projects, people, organisations, software, services and use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::88909d3c02fbfa11cc4eed840700e6aa
https://eprints.soton.ac.uk/265967/
https://eprints.soton.ac.uk/265967/
Autor:
Wills, Gary, Davis, Hugh, Chennupati, Swapna, Gilbert, Lester, Howard, Yvonne, Jam, Ehtesham-Rasheed, Jeyes, Steve, Millard, David, Sherratt, Robert, Willingham, Gavin
IMS QTI is a popular and important standard for e-learning assessment. The second version of the standard (QTIv2) works alongside other IMS standards, but take-up has been slow, with problematic implementations and no definitive reference software. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::e510c07b16a25c8501906f46de2c382c
https://eprints.soton.ac.uk/262835/
https://eprints.soton.ac.uk/262835/
Autor:
Millard, David, Howard, Yvonne, Bailey, Christopher, Davis, Hugh, Gilbert, Lester, Jeyes, Steve, Price, Joseph, Sclater, Niall, Sherratt, Robert, Tulloch, Iain, Wills, Gary, Young, Rowin
Concept or Topic Maps have long been used as a method of categorizing and organizing information about a domain. Building them can help people conceptualize an area and spot trends or gaps, and as a presentation method they quickly provide an overvie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::dcfbedefb9ff783cef844f17e961e071
https://eprints.soton.ac.uk/261553/
https://eprints.soton.ac.uk/261553/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.