Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Jevtić, Bisera"'
Autor:
Jevtić, Bisera, Milošević, Danijela
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XLVI(3):677-692
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086120
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering & Education (IJCRSEE); 2024, Vol. 12 Issue 2, p283-293, 11p
Autor:
Jevtić, Bisera, Milošević, Danijela
Publikováno v:
Moldavian Journal for Education and Social Psychology. 5(1):62-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1061012
Autor:
Jevtić, Bisera, Milošević, Danijela
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 79(1):34-46
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=938139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jevtić Bisera S., Đorđević Mariola Z.
Publikováno v:
Zbornik radova (Univerzitet u Kragujevcu. Pedagoški fakultet u Užicu), Vol 2018, Iss 20, Pp 57-70 (2018)
Peer violence is a widespread phenomenon in many schools and the dominant problem of today. As peer violence is a significant social problem that can leave irreversible consequences on the development of young people, the imperative of contemporary p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ac3882adbf647f2ac1d5584558dd510
Autor:
Jevtić, Bisera
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 75(1):34-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=944196
Autor:
Jevtić, Bisera, Jovanović, Marija
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XLI(3):587-606
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=596737
Autor:
Jevtić, Bisera
Publikováno v:
Zbornik radova Odsjeka za pedagogiju / Department of Pedagogy Book of Proceedings. 1(1):106-115
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1028213
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 13 May 2015 186:549-559