Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Jesus, L. M."'
Autor:
JESUS, L. M.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFESUniversidade Federal do Espírito SantoUFES.
Made available in DSpace on 2018-08-01T23:27:13Z (GMT). No. of bitstreams: 1 tese_8704_Dissertacao_Lilian.pdf: 3024784 bytes, checksum: bee343bffda6193cb584a509715ebdb9 (MD5) Previous issue date: 2015-03-24
A flora de restinga em diferentes pont
A flora de restinga em diferentes pont
Externí odkaz:
http://repositorio.ufes.br/handle/10/8309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jesus, L. M., Souza, T. A. A., Silva, R. S., Araújo, F. H. V., Picanço, M. C., Martins, J. C.
Publikováno v:
Brazilian Journal of Biology; 2022, Vol. 82, p1-3, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Language and Communication Disorders
The effectiveness of two treatment approaches (phonological therapy and articulation therapy) for treatment of 14 children, aged 4;0-6;7 years, with phonologically based speech-sound disorder (SSD) has been previously analysed with severity outcome m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bffe604d190135d87cdcc7e959f18ac5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.