Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Jester, Charles"'
Autor:
Ferraro, Pilar M., Jester, Charles, Olm, Christopher A., Placek, Katerina, Agosta, Federica, Elman, Lauren, McCluskey, Leo, Irwin, David J., Detre, John A., Filippi, Massimo, Grossman, Murray, McMillan, Corey T.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging August 2018 68:85-92
Autor:
Ash, Sharon, Jester, Charles, York, Collin, Kofman, Olga L., Langey, Rachel, Halpin, Amy, Firn, Kim, Dominguez Perez, Sophia, Chahine, Lama, Spindler, Meredith, Dahodwala, Nabila, Irwin, David J., McMillan, Corey, Weintraub, Daniel, Grossman, Murray
Publikováno v:
In Brain and Language August 2017 171:42-51
Autor:
Jester, Charles Franklin
The Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC) Picture Arrangement (PA) subtest has often been assumed to be a measure of social intelligence. The present study compared WISC PA performance and performance on a verbal conditioning task (producti
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc503947/
Autor:
Ferraro, Pilar M., Jester, Charles, Olm, Christopher A., Placek, Katerina, Agosta, Federica, Elman, Lauren, McCluskey, Leo, Irwin, David J., Detre, John A., Filippi, Massimo, Grossman, Murray, McMillan, Corey T.
Amyotrophic lateral sclerosis (ALS) and the behavioral variant of frontotemporal dementia (bvFTD) commonly share the presence of transactive response DNA-binding protein 43 (TDP-43) inclusions. Structural magnetic resonance imaging studies demonstrat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::64615dd166289b12b6718419db82c4c9
https://europepmc.org/articles/PMC5993674/
https://europepmc.org/articles/PMC5993674/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.