Zobrazeno 1 - 10
of 539
pro vyhledávání: '"Jess I"'
Autor:
Jess I. T. Hillman, Sally Joan Watson, Katherine Leigh Maier, Jasper Justus Lutz Hoffmann, Kyle J. Bland, Fynn Warnke, Ingo A. Pecher, Andrew Robert Gorman, Bryan Davy, Suzanne Bull, Susi Woelz
Publikováno v:
Frontiers in Marine Science, Vol 10 (2023)
Seafloor pockmarks are abundant around Aotearoa New Zealand, occurring across a diverse range of tectonic, sedimentological and geomorphological settings. Globally, the formation and source of pockmarks is widely researched because they: 1) have pote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc7e4e1fbbb64a4096ff3b9ce91380d4
Autor:
Jane A. Rudebusch, Nancy G. Prouty, James E. Conrad, Janet T. Watt, Jared W. Kluesner, Jenna C. Hill, Nathaniel C. Miller, Sally J. Watson, Jess I. T. Hillman
Publikováno v:
Frontiers in Earth Science, Vol 11 (2023)
Previous margin-wide studies of methane seep distribution along the Cascadia Subduction Zone indicate peaks in seep density within the landward limit of the of gas hydrate stability zone (GHSZ; ≤500 m depth), suggesting a link between current ocean
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88ba7b2d8be94117b69f1d464812cf55
Autor:
Francesco Turco, Yoann Ladroit, Sally J. Watson, Sarah Seabrook, Cliff S. Law, Gareth J. Crutchley, Joshu Mountjoy, Ingo A. Pecher, Jess I. T. Hillman, Susi Woelz, Andrew R. Gorman
Publikováno v:
Frontiers in Earth Science, Vol 10 (2022)
The highest concentration of cold seep sites worldwide has been observed along convergent margins, where fluid migration through sedimentary sequences is enhanced by tectonic deformation and dewatering of marine sediments. In these regions, gas seeps
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec9037f4599145c89f867f1cfe64e5fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers for Young Minds; 2023, p1-8, 8p