Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Jeon, Sophia"'
In introductory physics laboratory instruction, students often expect to confirm or demonstrate textbook physics concepts (Wilcox & Lewandowski, 2017; Hu & Zwickl, 2017; Hu & Zwickl, 2018). This expectation is largely undesirable: labs that emphasize
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.14526
In physics labs, students experience a wide range of equitable and inequitable interactions. We developed a methodology to characterize different lab groups in terms of their bid exchanges and inchargeness. An equitable group is one in which every st
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.13014
Autor:
Jeon, Sophia
Publikováno v:
Journal of International Affairs. 2022, Vol. 74 Issue 1, p258-280. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeon, Sophia S., Hendricks, Robert L.
Publikováno v:
In Cytokine September 2013 63(3):273-273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.