Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Jeon, Jong Ho"'
Autor:
Hojbota, Calin Ioan, Mirzaie, Mohammad, Kim, Do Yeon, Pak, Tae Gyu, Rezaei-Pandari, Mohammad, Pathak, Vishwa Bandhu, Jeon, Jong Ho, Yoon, Jin Woo, Sung, Jae Hae, Lee, Seong Ku, Kim, Chul Min, Kim, Ki Yong, Nam, Chang Hee
Petawatt-class lasers can produce multi-GeV electron beams through laser wakefield electron acceleration. As a by-product, the accelerated electron beams can generate broad synchrotron-like radiation known as betatron radiation. In the present work,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.07963
Autor:
Rao, Bobbili Sanyasi, Cho, Myung Hoon, Kim, Hyung Taek, Shin, Jung Hun, Oh, Kyung Hwan, Jeon, Jong Ho, Yoo, Byung Ju, Cho, Seong Ha, Lee, Seong Ku, Nam, Chang Hee
Publikováno v:
Phys. Rev. Research 2, 043319 (2020)
Laser wakefield accelerators rely on relativistically moving micron-sized plasma cavities that provide extremely high electric field >100GV/m. Here, we demonstrate transverse shaping of the plasma cavity to produce controlled sub-GeV electron beams,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.01064
Publikováno v:
Plasma Physics and Controlled Fusion 2018/06
We report here a systematic quantitative study on generation and characteristics of an active muon source driven by the interaction of an electron beam within the energy range of 1 to 10 GeV from laser wakefield acceleration (LWFA) with a tungsten ta
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1804.03886
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee Chul Hyun, Jeon Jong-Ho
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 20:311-338
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.