Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Jensen, Michael J"'
It is a widely accepted fact that state-sponsored Twitter accounts operated during the 2016 US presidential election, spreading millions of tweets with misinformation and inflammatory political content. Whether these social media campaigns of the so-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.09938
It is a widely accepted fact that state-sponsored Twitter accounts operated during the 2016 US presidential election spreading millions of tweets with misinformation and inflammatory political content. Whether these social media campaigns of the so-c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.00531
Autor:
Jensen, Michael J.
Approved for public release; distribution is unlimited.Approved for public release; distribution is unlimited.
This project extends research initiated by Major Dave Kenney into Special Operations Forces use of light-sport aircraft to gain an ope
This project extends research initiated by Major Dave Kenney into Special Operations Forces use of light-sport aircraft to gain an ope
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10945/38957
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jensen, Michael J.1 (AUTHOR) Michael.Jensen@canberra.edu.au, Bang, Henrik1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Policy Studies. Nov2015, Vol. 36 Issue 6, p573-589. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JENSEN, MICHAEL J., CHEN, TITUS C.
Publikováno v:
Issues & Studies; Jun2021, Vol. 57 Issue 2, pN.PAG-N.PAG, 35p
Autor:
Jensen, Michael J.
Publikováno v:
Perspectives on Politics, 2015 Jun 01. 13(2), 563-564.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jensen, Michael J.1, Bang, Henrik P.1
Publikováno v:
Journal of Political Marketing. Jul-Dec2017, Vol. 16 Issue 3/4, p343-364. 22p.