Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Jensen, Mette Munk"'
Publikováno v:
Ryom, K, Vesterby, M F & Jensen, M M 2017, ' Konkurrence i idrætsundervisningen? Om betydningen af at benytte konkurrence i idrætsundervisningen for inklusion og eksklusion af udsatte børn. ', Kvan-et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, bind 109, nr. 37, s. 95-106 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::ee0a28ce9d27deba5b8e1874de54f623
https://pure.au.dk/portal/da/publications/konkurrence-i-idraetsundervisningen(d2efef48-6d86-401b-a0e9-441da4352be1).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/konkurrence-i-idraetsundervisningen(d2efef48-6d86-401b-a0e9-441da4352be1).html
Autor:
Jensen, Mette Munk1,2 mettemj@sund.ku.dk, Erichsen, Kamille Dumong3, Johnbeck, Camilla Bardram1,2, Björkling, Fredrik3,4, Madsen, Jacob2, Jensen, Peter Buhl3, Sehested, Maxwell3, Højgaard, Liselotte1,2, Kjær, Andreas1,2
Publikováno v:
BMC Cancer. 2013, Vol. 13 Issue 1, p1-9. 9p. 1 Color Photograph, 5 Graphs.
Autor:
Jensen, Mette Munk1,2 mettemj@sund.ku.dk, Erichsen, Kamille Dumong3, Johnbeck, Camilla Bardram1,2, Björkling, Fredrik3,4, Madsen, Jacob2, Bzorek, Michael5, Jensen, Peter Buhl3, Højgaard, Liselotte1,2, Sehested, Maxwell3, Kjær, Andreas1,2
Publikováno v:
PLoS ONE. Jan2013, Vol. 8 Issue 1, Special section p1-8. 8p.
Autor:
Jensen, Mette Munk1,2 mettemj@sund.ku.dk, Erichsen, Kamille Dumong3, Björkling, Fredrik3, Madsen, Jacob2, Jensen, Peter Buhl3, Højgaard, Liselotte1,2, Sehested, Maxwell3, Kjær, Andreas1,2
Publikováno v:
PLoS ONE. 2010, Vol. 5 Issue 9, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.