Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Jennifer Wyatt"'
Publikováno v:
In Journal of Criminal Justice November-December 2024 95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brault, Elizabeth E., Kelling, Claire, Bourgeois, Jennifer Wyatt, Taheri, Sema A., Jones, Albyn, Charles, Caitlin, Belair, Kayla M., Banks, David
Publikováno v:
Chance; Nov2024, Vol. 37 Issue 4, p24-30, 7p
Autor:
Bourgeois, Jennifer Wyatt, Haensch, Anna, Kher, Saatvik, Knox, Dean, Lanzalotto, Gregory, Wong, Tian An
Publikováno v:
Chance; Nov2024, Vol. 37 Issue 4, p6-10, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rousseau, Danielle, Bourgeois, Jennifer Wyatt, Johnson, Josephine, Ramirez, Lacey, Donahue, Marissa
Publikováno v:
International Journal of Yoga Therapy; 2024, Vol. 34, p1-12, 12p
Publikováno v:
Journal of Black Studies, 2015 Jul 01. 46(5), 462-481.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24572886
Publikováno v:
Reading Psychology. 42:484-503
This article explores how a second-grade teacher’s strategic talk moves supported her multilingual students, many of whom were designated as English Learners (ELs), to engage with complex content u...
Publikováno v:
Approaching Disparities in School Discipline ISBN: 9781668433591
This chapter will examine the disproportionate rate of minority school suspensions relative to race/ethnicity, gender, socioeconomic status, grade level, and school population size. Although Black students account for 20% of the school population for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bddea3e556e7246471de6465cf2da84
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3359-1.ch006
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3359-1.ch006
This chapter will analyze school disciplinary actions across large metropolitan school districts. In recent decades, K-12 school disciplinary practices have garnered national attention from researchers, policymakers, and educators. Racial disparity a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c38967cab0a96adf32ffdd0e65678583
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3359-1.ch005
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3359-1.ch005