Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Jenkinson, WE"'
Autor:
Lucas, B, White, AJ, Klein, F, Veiga-Villauriz, C, Handel, A, Bacon, A, Cosway, EJ, James, KD, Parnell, SM, Ohigashi, I, Takahama, Y, Jenkinson, WE, Hollander, GA, Lu, W-Y, Anderson, G
Publikováno v:
Nature Communications, 14 (1)
The thymus medulla is a key site for immunoregulation and tolerance, and its functional specialisation is achieved through the complexity of medullary thymic epithelial cells (mTEC). While the importance of the medulla for thymus function is clear, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::706f7915ec473445d863b604e5c13739
Autor:
White, AJ, Parnell, SM, Handel, A, Maio, S, Bacon, A, Cosway, EJ, Lucas, B, James, KD, Cowan, JE, Jenkinson, WE, Hollander, GA, Anderson, G
Publikováno v:
The Journal of Immunology, 210 (1)
In the thymus, cortical thymic epithelial cells (cTECs) and medullary thymic epithelial cells support αβT cell development from lymphoid progenitors. For cTECs, expression of a specialized gene signature that includes Cxcl12, Dll4, and Psmb11 enabl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d8fd75e0756fde8a3f79c1916ebb185
https://hdl.handle.net/20.500.11850/589578
https://hdl.handle.net/20.500.11850/589578
Publikováno v:
European Journal of Immunology
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Thymic epithelial cells (TECs) provide key instructive signals for T-cell differentiation. Thymic cortical (cTECs) and medullary (mTECs) epithelial cells constitute two functionally distinct microenvironments for T-cell development, which derive from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::6d0796cfe6eea96593236e2fd6187edc
https://hdl.handle.net/10216/114507
https://hdl.handle.net/10216/114507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.