Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Jeffries AC"'
A conceptual framework has a central role in the scientific process. Its purpose is to synthesize evidence, assist in understanding phenomena, inform future research and act as a reference operational guide in practical settings. We propose an update
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::362e5c7544d16f6c121ea407b85d9213
https://hdl.handle.net/10453/151429
https://hdl.handle.net/10453/151429
Injury, Illness, and Training Load in a Professional Contemporary Dance Company: A Prospective Study
ContextProfessional dance is a demanding physical activity with high injury rates. Currently, no epidemiologic data exist regarding the incidence of injury and illness together with training load (TL) over a long period of time.ObjectiveTo provide a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::83a371b30842021273e919222fccc033
https://hdl.handle.net/10453/146385
https://hdl.handle.net/10453/146385
BackgroundAthlete-reported outcome measures (AROMs) are frequently used in research and practice but no studies have examined their psychometric properties.ObjectivesPart 1-identify the most commonly used AROMs in sport for monitoring training respon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::51e575f3f6ec711725bad2fdf06e70e7
https://hdl.handle.net/10453/146386
https://hdl.handle.net/10453/146386
Autor:
Saunders, NJ, Jeffries, AC
© 2000 GenomeBiology.com A report from the Genome Biology session of the 4th annual conference on microbial genomes, Virginia, February 12-15, 2000.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::fbdc29062dc5850c35040693dbc9a7f9
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/6662
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/6662
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.