Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Jeevananda S"'
Publikováno v:
Journal of Health Research, Vol 35, Iss 4, Pp 307-317 (2021)
Purpose – This study aimed to develop scales to assess perceptions of coronavirus disease 2019 (COVID-19) self-protective measures (SPMs) and examine the psychometric properties based on the theory of planned behavior (TPB). Design/methodology/appr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4dc5818d413040ccbe9d0a9bd2834213
Publikováno v:
Banks and Bank Systems, Vol 14, Iss 1, Pp 137-146 (2019)
The banking sector in India has contributed to economic growth, parity and equity while equally keeping focus on profit and social objectives. The successive prudential and regulatory reforms introduced in the banking sector have made it more robust
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9cdf47cce8d459a94e44f3226fe269d
Publikováno v:
In Vaccine: X April 2022 10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Food & Agribusiness Marketing. :1-27
Autor:
MANU VASUDEVAN UNNI, JEEVANANDA. S
The main idea of using social media is to connect individuals for different activities, to let them freely express their thoughts and ideas, and to connect more socially with their friends and families. Individuals, the public, organizations, and gov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::567a3a03011b98de4229799fb1a50e9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mobile and Blended Learning. 13:36-57
This study validates an instrument used to measure technostress creators, technostress support mechanisms, and their negative impact on students' satisfaction and performance. A research model is developed based on the stimulus, organism, and respons
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
FIIB Business Review. :231971452311699
AI-powered chatbots have become game-changers for the financial industry. They enable banks to boost customer engagement and improve operational efficiency by lowering the traditional cost of customer support. This study analyses the impact of percei