Zobrazeno 1 - 10
of 394
pro vyhledávání: '"Jee K"'
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 5, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract Teachers must know how to use language to support students in knowledge generation environments that align to the Next Generation Science Standards. To measure this knowledge, this study refines a survey on teachers’ knowledge of language
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/188c5d6f101a427fa8e5e6478ed4d5e3
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
The dimensionality of the epistemic orientation survey (EOS) was examined across four occasions with item factor analysis (IFA). Because of an emphasis on the knowledge generation of epistemic orientation (EO), four factors were selected and built in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a73e461ad1b04c0a93af69321475e552
Autor:
Dong, J., Elser, V., Gyawali, G., Jee, K. Y., Kent-Dobias, J., Mandaiya, A., Renz, M., Su, Y.
We introduce a new toy model for the study of glasses: the hard-matrix model (HMM). This may be viewed as a single particle moving on $\mathrm{SO}(N)$, where there is a potential proportional to the 1-norm of the matrix. The ground states of the mode
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.07558
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Education.
Publikováno v:
Disciplinary & Interdisciplinary Science Education Research; 8/21/2023, Vol. 5 Issue 1, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching. 58:459-490