Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Jechun An"'
Autor:
Erica S. Lembke, Kristen L. McMaster, McKinzie D. Duesenberg-Marshall, Elizabeth McCollom, Seohyeon Choi, Emma Shanahan, Jechun An, Katya Sussman-Dawson, Seyma Birinci
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In this paper we describe the process of monitoring fidelity of implementation for a teacher-implemented early writing intervention. As part of a large, federally funded project, teachers who worked with students in grades 1 through 3 in schools acro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55772dcad06d416aabc6a69b78234035
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 6, p e0269996 (2022)
Social-emotional learning (SEL) is an educational model for improving social-emotional competences of all students and a long-term education program connecting school, home, and community. Although there has been active research to establish evidence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c01a600155824ae292bef399e11c7ede
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lembke, Erica S., McMaster, Kristen L., Duesenberg-Marshall, McKinzie D., McCollom, Elizabeth, Choi, Seohyeon, Shanahan, Emma, An, Jechun, Sussman-Dawson, Katya, Birinci, Seyma
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-11, 11p
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities; Sep/Oct2024, Vol. 57 Issue 5, p291-302, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.