Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Jayatilaka, R."'
Autor:
Jayatilaka, R., Patel, R., Brar, M., Tang, Y., Jisrawi, N. M., Chishtie, F., Drozd, J., Valluri, S. R.
Disease transmission is studied through disciplines like epidemiology, applied mathematics, and statistics. Mathematical simulation models for transmission have implications in solving public and personal health challenges. The SIR model uses a compa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.11626
Publikováno v:
Europe PubMed Central
Materials Today. Proceedings
Physics and Astronomy Publications
Materials Today. Proceedings
Physics and Astronomy Publications
Disease transmission is studied through disciplines like epidemiology, applied mathematics, and statistics. Mathematical simulation models for transmission have implications in solving public and personal health challenges. The SIR model uses a compa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bce0fa15489259c9716ce9d49c210176
Autor:
Amyot, R., Vadas, O., Jayatilaka, R., Reinsborough, J., Cook, D., Henzell, R., Wylie, R., Gowing, J., Henzell, P., Nenonen, L., Futcher, J., Brooks, Martin, Mills, C.
This paper describes a collaborative project to develop an operational expert system prototype that will help mill operators and engineers to troubleshoot and optimize the steam and condensate portion of paper machine dryer sections. The objectives o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1674::9f4b5a41e762884cc9e4a50489c8566b
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=0d90986c-e56a-42b3-be16-840c51281707
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=0d90986c-e56a-42b3-be16-840c51281707
Publikováno v:
Unsaturated Soils 2006; 2006, p415-426, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.