Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Jay Brooks"'
Publikováno v:
Vaccines, Vol 12, Iss 6, p 671 (2024)
Background: It was to understand HPV vaccination patterns, uptake, perceptions, and sexual risk factors in students at a Midwest public university. Participants: Students were enrolled during the spring 2024 semester at the University of Iowa. Method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7538ba96e6354e9ca6f30bf24ef894ab
Autor:
Pauline Mary Amuge, Greta Lassance Becker, Rogers Nelson Ssebunya, Esther Nalumansi, Alex Adaku, Michael Juma, Jay Brooks Jackson, Adeodata Rukyarekere Kekitiinwa, Peter James Elyanu, Eric Wobudeya, Robert Blount
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 5, p e0301107 (2024)
BackgroundThe high case-fatality rates among children with tuberculosis (TB) are reportedly driven by in-hospital mortality and severe forms of TB. Therefore, there is need to better understand the predictors of mortality among children hospitalised
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e9b94df0ad94640bbfb4833519cb544
Autor:
Paul Attewell, Christopher Maggio, Frederick Tucker, Jay Brooks, Matt Giani, Xiaodan Hu, Tod Massa, Feng Raoking, David Walling, Nathan Wilson
Publikováno v:
Journal of Postsecondary Student Success, Vol 1, Iss 4 (2022)
This paper reports the results of a four-state collaboration––Texas, New York, Virginia, and Illinois––that uses Student Unit Record Database Systems that track students from high school into college. The goal is to determine whether it is po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/051bdfeda1d5407683a6a59b6da45384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amuge, Pauline Mary, Becker, Greta Lassance, Ssebunya, Rogers Nelson, Nalumansi, Esther, Adaku, Alex, Juma, Michael, Jackson, Jay Brooks, Kekitiinwa, Adeodata Rukyarekere, Elyanu, Peter James, Wobudeya, Eric, Blount, Robert
Publikováno v:
PLoS ONE; 5/28/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-13, 13p
Publikováno v:
International Journal of Science Education. 38:1747-1765
Increasingly, instructors of large, introductory STEM courses are having students actively engage during class by answering multiple-choice concept questions individually and in groups. This study investigates the use of a technology-based tool that
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. 105:219-244