Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Javier Alonso Garcia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 12, Iss 1, Pp 37-48 (2021)
e_Buah Biblioteca Digital Universidad de Alcalá
instname
Universidad de Alcalá (UAH)
e_Buah Biblioteca Digital Universidad de Alcalá
instname
Universidad de Alcalá (UAH)
The COVID-19 pandemic has driven increases in the provision of services through digital channels, even by more traditional companies. An Omnichannel model of service provision poses new management challenges for companies. This research reviews the l
Autor:
Javier Alonso Garcia, Fabien Cardinaux, Stefan Uhlich, Akira Nakamura, Stephen Tiedemann, Lukas Mauch, Thomas Kemp, Kazuki Yoshiyama
Publikováno v:
IEEE Journal of Selected Topics in Signal Processing. 14:860-870
Operating deep neural networks (DNNs) on devices with limited resources requires the reduction of their memory as well as computational footprint. Popular reduction methods are network quantization or pruning, which either reduce the word length of t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Informes de la Construccion, Vol 55, Iss 489, Pp 35-43 (2004)
La finalidad de la actuación consistió en eliminar los riesgosque existian hasta entonces para los usuarios de la Cala,provocados por los frecuentes desprendimientos de piedras yfragmentos de roca desde el acantilado costero que envuelvela misma, m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/286d4377ef5d4d2784a5b83aa33e59bf
Autor:
Roger E. Cohen, Maren Hempel, Francesco Mauro, Douglas Geisler, Javier Alonso-Garcia, Karen Kinemuchi
Publikováno v:
Astronomical Journal; Dec2015, Vol. 150 Issue 6, p1-1, 1p
Publikováno v:
International Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 12, Iss 1, Pp 37-48 (2021)
The COVID-19 pandemic has driven increases in the provision of services through digital channels, even by more traditional companies. An Omnichannel model of service provision poses new management challenges for companies. This research reviews the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d2458e82c264ba99384691df03145b0