Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Javedani, Parisa P"'
Autor:
Amini, Richard, Stolz, Lori A, Javedani, Parisa P, Gaskin, Kevin, Baker, Nicola, Ng, Vivienne, Adhikari, Srikar
UA Open Access Publishing Fund
Background: Emergency medicine milestones released by the Accreditation Council for Graduate Medical Education require residents to demonstrate competency in bedside ultrasound (US). The acquisition of these skills
Background: Emergency medicine milestones released by the Accreditation Council for Graduate Medical Education require residents to demonstrate competency in bedside ultrasound (US). The acquisition of these skills
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/617183
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/617183
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/617183
Publikováno v:
In Journal of Emergency Medicine July 2016 51(1):70-72
Autor:
Sakles, John C. ∗, Mosier, Jarrod M. ∗, Patanwala, Asad E., Dicken, John M., Kalin, Leah, Javedani, Parisa P. ∗
Publikováno v:
In Journal of Emergency Medicine March 2015 48(3):280-286
Publikováno v:
In Ultrasound Clinics April 2014 9(2):293-306
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amini, Richard, Stolz, Lori A., Javedani, Parisa P., Gaskin, Kevin, Baker, Nicola, Ng, Vivienne, Adhikari, Srikar
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; May2016, Vol. 7, p325-328, 4p