Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Jasperson, Jon"'
Autor:
Jasperson, Jon (Sean)1 jjasperson@mays@tamu.edu, Carter, Pamela E.2 pcarter@cob.fsu.edu, Zmud, Robert W.3 rzmud@ou.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Sep2005, Vol. 29 Issue 3, p525-557. 33p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
Jasperson, 'Jon (Sean)1 jjasperson@ou.edu, Carte, Traci A.1 tcarte@ou.edu, Saunders, Carol S.2 carol.saunders@bus.ucf.edu, Butler, Brian S.3 bbutler@katz.pitt.edu, Croes, Henry J. P.1 hcroes@ou.edu, Zheng, Weijun1 wjzheng@ou.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Dec2002, Vol. 26 Issue 4, p397-459. 63p.
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 11, Iss 1, p 78 (2011)
Abstract Background Children may benefit greatly in terms of safety and care coordination from the information sharing promised by health information exchange (HIE). While information exchange capability is a required feature of the certified electro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8aa5975a5b4d4c0e8a7f8a50372a4a8f
Autor:
Carte, Traci A.1 tcarte@ou.edu, Jasperson, 'Jon2 jon.jasperson@tamu.edu, Cornelius, Mark E.3 mark_cornelius@msn.com
Publikováno v:
Journal of Information Systems Education. Spring2006, Vol. 17 Issue 1, p55-63. 9p.
Autor:
Saunders, Carol S.1 carol.saunders@bus.ucf.edu, Jasperson, 'Jon2, Butler, Brian S.3 bbutler@katz.pitt.edu, Carte, Traci A.2
Publikováno v:
Communications of the Association for Information Systems. 2003, Vol. 11, p245-269. 25p. 6 Charts.
Publikováno v:
Journal of Information Systems. Spring94, Vol. 8 Issue 1, p43-54. 12p. 11 Diagrams.
Autor:
Schwarzkopf, Albert B., Mejias, Roberto J., Jasperson, Jon(Seab), Saunders, Carol S., Gruenwald, Hermann
Publikováno v:
Communications of the ACM; Jan2004, Vol. 47 Issue 1, p83-88, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.