Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Jaspers, Kathryn"'
Autor:
Jaspers, Kathryn
Publikováno v:
Doctoral Dissertations.
The purpose of this study was to examine the impact of two spelling interventions on spelling acquisition, word reading, vocabulary development, and spelling maintenance. The first intervention, called Cover, Copy, and Compare (CCC), involved having
Externí odkaz:
http://trace.tennessee.edu/utk_graddiss/43
Autor:
Jaspers, Kathryn E., Williams, Robert L., Skinner, Christopher H., Cihak, David, McCallum, R. Steve, Ciancio, Dennis J.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2012 Mar 01. 21(1), 80-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551222
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2007 Mar 01. 16(1), 27-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824390
Autor:
Hautau, Briana, Turner, Haley C., Carroll, Erin, Jaspers, Kathryn, Parker, Megan, Krohn, Katy, Williams, Robert L.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2006 Dec 01. 15(4), 259-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824386
Autor:
Turner, Haley C., Bliss, Stacy L., Hautau, Briana, Carroll, Erin, Jaspers, Kathryn E., Williams, Robert L.
Publikováno v:
The Journal of General Education, 2006 Jan 01. 55(3/4), 221-246.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27798053
Autor:
Jaspers, Kathryn E.1 kjaspers@utk.edu, Skinner, Christopher H.1 cskinne1@utk.edu, Williams, Robert L.1 bobwilliams@utk.edu, Saecker, Lee B.1 lsaecker@utk.edu
Publikováno v:
Behavior Analyst Today. Jul2007, Vol. 8 Issue 3, p347-359. 13p. 3 Charts.
Autor:
Diamond, Elena, Jaspers, Kathryn
Publikováno v:
Trainers' Forum; 2018, Vol. 35 Issue 1, p27-36, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied School Psychology; Jan-Mar2015, Vol. 31 Issue 1, p63-82, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.