Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Jarr, Karolin"'
Autor:
Sinha, Sidhartha R., Haileselassie, Yeneneh, Nguyen, Linh P., Tropini, Carolina, Wang, Min, Becker, Laren S., Sim, Davis, Jarr, Karolin, Spear, Estelle T., Singh, Gulshan, Namkoong, Hong, Bittinger, Kyle, Fischbach, Michael A., Sonnenburg, Justin L., Habtezion, Aida
Publikováno v:
In Cell Host & Microbe 8 April 2020 27(4):659-670
Autor:
Kulkarni, Chiraag, Fardeen, Touran, Gubatan, John Mark, Jarr, Karolin J., Temby, Michelle, Patel, Akshar, Dickson, Eliza R., Jang, Hyunsu, Singh, Gulshan, Ye, Jiayu, Keyashian, Kian, Streett, Sarah E., Ho, Edith Y., Barber, Grant E., Singh, Sundeep, Limsui, David, Anaizi, Nadine, Becker, Laren S., Spencer, Sean, Mehrish, Divya, Perelman, Dalia, Habtezion, Aida, Sonnenburg, Justin, Gardner, Christopher, Sinha, Sidhartha R.
Publikováno v:
In Gastroenterology 18-21 May 2024 166(5) Supplement:S
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chi, Ethan A., Chi, Gordon, Tsui, Cheuk To, Jiang, Yan, Jarr, Karolin, Kulkarni, Chiraag, Zhang, Michael, Long, Jin, Ng, Andrew, Rajpurkar, Pranav, Sinha, Sidhartha R.
Publikováno v:
In Gastroenterology May 2021 160(6) Supplement:S
Autor:
Jarr, Karoline Ann
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Within the past decade federal education policy has drastically shifted the role of student achievement tests in directing educational decision-making. Despite public policy directives for increased use of test results to improve educational outcomes