Zobrazeno 1 - 10
of 236
pro vyhledávání: '"Jarman, S."'
Autor:
Abrar H Allafi, Jarman S Alqhatani, Mashael S Alruwayshid, Abeer S Alshuniefi, Enas F Alarik, Fatmah Alreshidi, Ebtehaj S Almughais, Reem A AlQudairy
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 10, Iss 4, Pp 1754-1758 (2021)
Background: Patient satisfaction reflects the healthcare quality of the facility. Therefore, it is important to determine satisfaction level of the patient satisfaction in order to improve services'quality provided to patients. aim: to assess the sat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a67f89c74d04a53859173bd72d444e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jarman S Alqhatani, Abeer S Alshuniefi, Enas F Alarik, Mashael S Alruwayshid, Abrar H Allafi, Ebtehaj S Almughais, Fatmah Alreshidi, Reem A AlQudairy
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 10, Iss 4, Pp 1754-1758 (2021)
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 10, Iss 4, Pp 1754-1758 (2021)
Background: Patient satisfaction reflects the healthcare quality of the facility. Therefore, it is important to determine satisfaction level of the patient satisfaction in order to improve services'quality provided to patients. aim: to assess the sat