Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Jarkiewicz, Anna"'
Autor:
JARKIEWICZ, ANNA BARBARA1 anna.jarkiewicz@now.uni.lodz.pl, ROSTOJEK, ALEKSANDRA1 rostojek.aleksandra@gmail.com
Publikováno v:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J. Paedagogia-Psychologia. 2023, Vol. 36 Issue 4, p153-171. 19p.
Autor:
JARKIEWICZ, ANNA1 anna.jarkiewicz@now.uni.lodz.pl, SZULEWICZ, ELŻBIETA2 elzbieta.szulewicz@edu.uni.lodz.pl
Publikováno v:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J. Paedagogia-Psychologia. 2023, Vol. 36 Issue 2, p71-87. 17p.
Publikováno v:
Participatory Social Work: Research, Practice, Education. :253-274
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=759288
Autor:
Jarkiewicz, Anna
Publikováno v:
Participatory Social Work: Research, Practice, Education. :181-196
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=759240
Autor:
Wojtczak, Monika, Telka, Lucyna, Skoczylas-Namielska, Elżbieta, Moser, Katarzyna, Marynowicz-Hetka, Ewa, Kowalska, Justyna, Kostrzyńska, Małgorzata, Kamińska-Jatczak, Izabela, Jarkiewicz, Anna, Granosik, Mariusz, Gajek, Katarzyna, Daszuta, Beata, Czerniachowska, Ryszarda
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=879136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jarkiewicz, Anna
Publikováno v:
Societas/Communitas. (16 (2)):183-201
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=284821
Fundator badań: The author(s) disclosed the receipt of the following financial support for the research, authorship, and publication of this article: ‘The inspiration to write this article came from the research work we undertook as a part of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2515::d717a286072dc5fc5a89cc0c12ea75c3
https://hdl.handle.net/11089/47252
https://hdl.handle.net/11089/47252
Publikováno v:
Social Work / Praca Socjalna; 2022, Vol. 37 Issue 4, p9-12, 4p
Autor:
Jarkiewicz, Anna
Publikováno v:
Action Learning: Research & Practice; Mar2020, Vol. 17 Issue 1, p72-83, 12p