Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Jariwala, Manher"'
Autor:
Van Dusen, Ben, Shultz, Mollee, Nissen, Jayson M., Wilcox, Bethany R., Holmes, N. G., Jariwala, Manher, Close, Eleanor W., Pollock, Steven
The number and use of research-based assessments (RBAs) has grown significantly over the last several decades. Data from RBAs can be compared against national datasets to provide instructors with empirical evidence on the efficacy of their teaching p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.03373
Research-based assessments (RBAs), such as the Force Concept Inventory, have played central roles in many course transformations from traditional lecture-based instruction to research-based teaching methods. In order to support instructors in assessi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.06587
High-stakes assessments, such the Graduate Records Examination, have transitioned from paper to computer administration. Low-stakes Research-Based Assessments (RBAs), such as the Force Concept Inventory, have only recently begun this transition to co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.06595
This study investigates differences in student participation rates between in-class and online administrations of research-based assessments. A sample of 1,310 students from 25 sections of 3 different introductory physics courses over two semesters w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.05838
Publikováno v:
M. Jariwala, J. S. White, B. Van Dusen, and E. W. Close, In-class vs. Online Administration of Concept Inventories and Attitudinal Assessments, 2016 PERC Proceedings [Sacramento, CA, July 20-21, 2016]
This study investigates differences in student responses to in-class and online administrations of the Force Concept Inventory (FCI), Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM), and the Colorado Learning Attitudes about Science Survey (CLA
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1701.01739
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physics Teacher; Mar2022, Vol. 60 Issue 3, p179-182, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.