Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Jargow, Janine"'
Both active response execution and passive listening to verbal codes (a form of instruction) in single prime trials lead tovitem-specific repetition priming effects when stimuli re-occur in single probe trials. This holds for task-specific classifica
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A89124
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89124/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89124/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jargow, Janine1 (AUTHOR), Zwosta, Katharina1 (AUTHOR), Treu, Svenja2 (AUTHOR), Korb, Franziska M.1 (AUTHOR), Ruge, Hannes1 (AUTHOR), Wolfensteller, Uta1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Feb2023, Vol. 35 Issue 2, p158-179. 22p. 1 Diagram, 2 Charts, 10 Graphs.
Anticipating the outcomes of one’s own actions is an integral feature of goal-directed behaviour. Zwosta et al. (2015) have shown in an fMRI study that the inferior parietal lobule (IPL) is involved in outcome-based action planning, where predictab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8a710af5f9196c8e0b3e722976c6685b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jargow J; Faculty of Psychology, Technische Universität Dresden, 01062, Dresden, Germany. Janine.jargow@tu-dresden.de., Wolfensteller U; Faculty of Psychology, Technische Universität Dresden, 01062, Dresden, Germany., Pfeuffer CU; Department of Psychology, Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, 79098, Freiburg, Germany., Ruge H; Faculty of Psychology, Technische Universität Dresden, 01062, Dresden, Germany.
Publikováno v:
Psychological research [Psychol Res] 2022 Oct; Vol. 86 (7), pp. 2195-2214. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 18.