Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Jara, Rodrigo"'
Autor:
Campos-Jara, Rodrigo, Martínez-Salazar, Cristian, Campos-Jara, Christian, Fernández, José María, Martínez-García, Darío, Contreras-Osorio, Falonn
Publikováno v:
In Revista de psiquiatría y salud mental (Barcelona) January 2023
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p794, 12p
Autor:
Cerda-Vega, Enrique, Pérez-Romero, Nuria, Sierralta, Sergio Araya, Hernández-Mendo, Antonio, Reigal, Rafael E., Ramirez-Campillo, Rodrigo, Martínez-Salazar, Cristian, Campos-Jara, Rodrigo, Arellano-Roco, Cristián, Campos-Jara, Christian, Hernández-Cifuentes, Victoria, Contreras-Osorio, Falonn
Publikováno v:
Sports (2075-4663); Jul2024, Vol. 12 Issue 7, p180, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramírez Martínez, Jorge Enrique, Barragán Vásquez, Khattyen Liesel, Sepúlveda Perdomo, Nicolás, García Jara, Rodrigo
El Portafolio de proyecto de investigación presenta a la comunidad académica el desarrollo investigativo de la Universidad Santo Tomás, seccional Villavicencio, durante un periodo de tres años. Aquí, el lector encontrará los metadatos e informa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::c873afc0e98177b9cb9ffeb136a8afde
https://hdl.handle.net/11634/51289
https://hdl.handle.net/11634/51289
Autor:
Fuentealba Jara, Rodrigo, Russell, Tom
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
This article presents an analysis of a dean’s early efforts to encourage reflective practice in the teacher education practicum, in consultation with a critical friend. The focus is on the importance of listening and the identification of assumptio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Russell, Tom, Fuentealba Jara, Rodrigo
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:458-468
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.