Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Japanese sojourners"'
Autor:
Makiko Fukuda
Publikováno v:
Revista de Llengua i Dret - Journal of Language and Law, Vol 0, Iss 66, Pp 15-37 (2016)
This study explores the language use and knowledge of the Japanese population in Catalonia. Catalonia, where two languages of different social statuses are in contact, raises some questions about migrants’ language practice and also questions the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd1e7bed94574b7c98a4997e528fb764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fukuda, Makiko
Publikováno v:
Revista de Llengua i Dret-Journal of Language and Law, Vol 0, Iss 66, Pp 15-37 (2016)
Revista de Llengua i Dret; Núm. 66, desembre de 2016; p. 15-37
Revista de Llengua i Dret; Núm. 66, desembre de 2016; p. 15-37
This study explores the language use and knowledge of the Japanese population in Catalonia. Catalonia, where two languages of different social statuses are in contact, raises some questions about migrants’ language practice and also questions the s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fukuda, Makiko
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona
Estudi desenvolupat en el marc del Projecte EVOPLUR: "Evolució de les societats plurilingües: representacions, comportaments i capitals linguistics" del Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC), Universitat de Barcelona i fin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3d81d7873591d574b0c8b1deaa070c37
https://ddd.uab.cat/record/236724
https://ddd.uab.cat/record/236724
Autor:
Alexander, Mariko Mizuno
Despite the urgent need to improve US education for the ever-increasing population of recently-arrived secondary English language learners (ELLs) (Gandara & Baca, 2008; Lazarin, 2006), relatively little attention has been paid to the unique challenge
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1397576060
Autor:
Shima, Hiroshi
Employing Bronfenbrenner’s (1979) ecological model of development, this ethnographic study investigated six Japanese middle school expatriate students in the United States (4 boys and 2 girls) from Autumn 2009 to Spring 2010 to better understand th
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1308231429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
成城文藝. (200):278-256
P(論文)
In talking about their life, people sometimes says that they have changed. From transcripts of the interviews with young Japanese people conducted in Japanese language, the usages of the verb "kawaru" were collected and categorized int
In talking about their life, people sometimes says that they have changed. From transcripts of the interviews with young Japanese people conducted in Japanese language, the usages of the verb "kawaru" were collected and categorized int