Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Jany S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isabelle Doré, Audrey Plante, Nathalie Bedrossian, Sarah Montminy, Kadia St-Onge, Jany St-Cyr, Marie-Pascale Pomey, Danielle Charpentier, Lise Pettigrew, Isabelle Brisson, Fred Saad, François Tournoux, Marie-France Raynault, Anne-Marie Mes-Masson, Lise Gauvin
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 8, p e0273145 (2022)
BackgroundCancer is a leading cause of disease burden worldwide and the first cause of mortality in Canada with 30.2% of deaths attributable to cancer. Given aging of the population and the improvement of prevention and treatment protocols, the numbe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/508d84751acf44f4aee9b9edb16c3706
Publikováno v:
BoEM: Boletim Online de Educação Matemática, Vol 9, Iss 18 (2021)
Neste artigo, convidamos o leitor a refletir sobre as transformações a que foram submetidos os Sistemas Didáticos - SD em tempos de confinamento social. As argumentações são construídas a partir da noção de Sistemas Didáticos Principais –
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a22510abb9084340b8e6650e4910a775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.