Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Janssen, J. P. W."'
Autor:
Delnoij, L. E. C., Janssen, J. P. W., Dirkx, K. J. H., Vogten, H., Martens, H., Elston, S., Hermans, H., Martens, R. L.
Publikováno v:
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice; Nov2024, Vol. 26 Issue 3, p694-720, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EADTU conference
Maastricht University
Delnoij, L E C, Janssen, J P W, Dirkx, K J H & Martens, R L 2021, ' Self-assessment for informed study decisions in online higher education : a design-based validation approach ', EADTU conference, Bari, Italy, 3/11/21-5/11/21 .
Higher Education in the new normal: the role of online, blended and distance learning
Maastricht University
Delnoij, L E C, Janssen, J P W, Dirkx, K J H & Martens, R L 2021, ' Self-assessment for informed study decisions in online higher education : a design-based validation approach ', EADTU conference, Bari, Italy, 3/11/21-5/11/21 .
Higher Education in the new normal: the role of online, blended and distance learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::768061d5ad0005e8cdb748c0e481e0b5
https://i-he2021.exordo.com/programme/presentation/55
https://i-he2021.exordo.com/programme/presentation/55
Publikováno v:
Delnoij, L E C, Janssen, J P W, Dirkx, K J H & Martens, R L 2021, ' Designing an Online Self-Assessment for Informed Study Decisions in Higher Online Education ', EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21-27/08/21 . < http://earli.org/sites/default/files/2021-10/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf >
ISSUE=19;TITLE=EARLI 2021
Maastricht University
ISSUE=19;TITLE=EARLI 2021
Maastricht University
An online self-assessment for informed study decisions in higher online education is being developed following a design-based research approach. The rationale behind the self-assessment is that better decision making will address the ongoing concern
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::74321dac79e47d9e533b5698e19663b6
https://research.ou.nl/en/publications/f0b64b50-f3ee-44cb-bc70-4fb1ded6ab3b
https://research.ou.nl/en/publications/f0b64b50-f3ee-44cb-bc70-4fb1ded6ab3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.