Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Jansen BRJ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jansen BRJ; Department of Psychology, University of Amsterdam, 1018 WS Amsterdam, The Netherlands.
Publikováno v:
Journal of Intelligence [J Intell] 2024 Jul 19; Vol. 12 (7). Date of Electronic Publication: 2024 Jul 19.
Autor:
Sasanguie D; Research Centre for Learning in Diversity, HOGENT, 9000 Ghent, Belgium.; Faculty of Psychology and Educational Sciences@Kulak, KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium., Larmuseau C; Faculty of Psychology and Educational Sciences@Kulak, KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium.; ITEC, IMEC Research Group, KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium., Depaepe F; Faculty of Psychology and Educational Sciences@Kulak, KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium.; ITEC, IMEC Research Group, KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium., Jansen BRJ; Department of Psychology, Faculty of Social and Behavioural Sciences, University of Amsterdam, 1018 WS Amsterdam, The Netherlands.
Publikováno v:
Journal of Intelligence [J Intell] 2024 Jan 29; Vol. 12 (2). Date of Electronic Publication: 2024 Jan 29.
Autor:
Tsai YH; Department of Psychology, National Taiwan University, Taiwan., Janssen TWP; LEARN! Research Institute, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands; Section Clinical, Neuro and Developmental Psychology, Faculty of Behavioral and Movement Science, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands., Vu TV; LEARN! Research Institute, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands; Section Clinical, Neuro and Developmental Psychology, Faculty of Behavioral and Movement Science, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands., Meeter M; LEARN! Research Institute, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands; Department of Educational and Family Studies, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands., van Atteveldt NM; LEARN! Research Institute, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands; Department of Clinical, Neuro- & Developmental Psychology, Vrije Universiteit Amsterdam, the Netherlands., Jansen BRJ; Department of Developmental Psychology, University of Amsterdam, the Netherlands., Magis-Weinberg L; Department of Psychology, University of Washington, United States of America. Electronic address: luciamw@uw.edu.
Publikováno v:
Acta psychologica [Acta Psychol (Amst)] 2023 Sep; Vol. 239, pp. 103984. Date of Electronic Publication: 2023 Jul 29.
Autor:
van Hoorn J; Institute of Psychology, Department of Developmental and Educational Psychology Leiden University Leiden The Netherlands.; Leiden Institute for Brain and Cognition Leiden The Netherlands.; Levvel Academic Center for Child- and Adolescent Psychiatry Amsterdam The Netherlands., de Water E; Fraser Minneapolis Minnesota USA., Dekkers TJ; Levvel Academic Center for Child- and Adolescent Psychiatry Amsterdam The Netherlands.; Department of Psychology University of Amsterdam Amsterdam The Netherlands.; Department of Child- and Adolescent Psychiatry University Medical Center Groningen Groningen The Netherlands.; Department of Child- and Adolescent Psychiatry Amsterdam University Medical Centers Amsterdam The Netherlands., Pollak Y; Seymour Fox School of Education Hebrew University of Jerusalem Jerusalem Israel., Popma A; Levvel Academic Center for Child- and Adolescent Psychiatry Amsterdam The Netherlands.; Department of Child- and Adolescent Psychiatry Amsterdam University Medical Centers Amsterdam The Netherlands., Jansen BRJ; Department of Psychology University of Amsterdam Amsterdam The Netherlands.; Amsterdam Brain and Cognition Center Amsterdam The Netherlands.; Research Priority Area Yield Amsterdam The Netherlands., Huizenga HM; Department of Psychology University of Amsterdam Amsterdam The Netherlands.; Amsterdam Brain and Cognition Center Amsterdam The Netherlands.; Research Priority Area Yield Amsterdam The Netherlands., van Duijvenvoorde ACK; Institute of Psychology, Department of Developmental and Educational Psychology Leiden University Leiden The Netherlands.; Leiden Institute for Brain and Cognition Leiden The Netherlands.
Publikováno v:
JCPP advances [JCPP Adv] 2022 Feb 25; Vol. 2 (1), pp. e12065. Date of Electronic Publication: 2022 Feb 25 (Print Publication: 2022).