Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Janes, Diane P."'
Autor:
Janes, Diane P.
The purpose of this study was to identify the principal tenets/presuppositions of constructivism as a theory of learning, and to suggest processes or instructional approaches that flow from this theory for the development of online learning. Using a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/17144
Autor:
Beres, James, Janes, Diane P.
Publikováno v:
International Journal of E-Learning & Distance Education; 2022, Vol. 37 Issue 2, p1-32, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janes, Diane P.
Publikováno v:
Canadian Journal of Higher Education. 50:95-96
Autor:
McMahon, Rob, Almond, Amanda, Steinhauer, Diana, Steinhauer, Stewart, Janes, Diane P., Whistance-Smith, Greg
Publikováno v:
Education and Research Archive.
Welcome to the We are All Related AR Guide Open Educational Resource (OER). This OER was developed to help a team of Indigenous and settler partners navigate the process of co-creating an augmented reality (AR) project. It is designed for teachers an
Autor:
McMahon, Rob, Almond, Amanda, Steinhauer, Diana, Steinhauer, Stewart, Janes, Diane P., Whistance-Smith, Greg
Publikováno v:
Education and Research Archive.
As part of an Open Educational Resource (OER), this teacher handbook is intended to work hand-in-hand with the student guidebook to help direct discussions and activities. The We are All Related AR Guide was developed to support a team of Indigenous
Autor:
Carter, Lorraine, Janes, Diane
Publikováno v:
Canadian Journal for the Study of Adult Education; 2021, Vol. 33 Issue 2, p117-133, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janes, Diane P.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l’éducation, 2016 Jan 01. 39(2), 1-3.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.39.2.10
Autor:
Campbell, Katy, Janes, Diane P.
Publikováno v:
International Journal of Design Education; 2021, Vol. 15 Issue 1, p231-252, 22p