Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Jana Kropáčková"'
Autor:
Hana Splavcová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 104–106-104–106 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8be34ba98ba941f6b66120f6c871cd4f
Autor:
Splavcová, Hana
Publikováno v:
Pedagogická Orientace; 2020, Vol. 30 Issue 1, p104-106, 3p
Autor:
Martin Chvál, Jana Kropáčková
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 11, Iss 1, Pp 93-117 (2018)
The social skills of pre-school age children are one of the most important key areas that are aimed at from the point of view of upbringing and education in kindergartens/nursery schools. The insufficiently developed social skills of a child can crea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cade8287e4844c7dbfb4cfa3b49b43f9
Autor:
Jana Kropáčková, Tomáš Janík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 4 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82936f78bfa44d7d8e76902af6d6877c
Autor:
Radmila Burkovičová, Jana Kropáčková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 4 (2014)
Cílem empirické studie je prezentovat výsledky výzkumů profesních činností učitelek mateřských škol a vymezit charakteristické znaky profese učitelky mateřské školy v českém prostředí. V první části autorky dokládají zvyšuj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c3c033e8ff142b9900fb6527e4eca71
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 4 (2014)
Příspěvek se zaměřuje na problematiku čtenářské pregramotnosti, která je z pohledu celoživotního vzdělávání nesmírně významnou oblastí, neboť v období předškolního věku se kladou základy nejen čtenářské, ale i řady dal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3cb9af1c1de477caafd3c456e35759e
Publikováno v:
e-Pedagogium. 16:53-64
Clanek přinasi zpravu o výzkumnem setřeni s nazvem Vzdělavani ucitelů mateřských skol. V předvýzkumne casti proběhlo zpracovani ctyř připadových studii zacinajicich ucitelů mateřských skol s různou kvalifikaci. Předvýzkum pomohl ov
Publikováno v:
Pedagogická orientace. 24:488-509
Příspěvek se zaměřuje na problematiku čtenářské pregramotnosti, která je z pohledu celoživotního vzdělávání nesmírně významnou oblastí, neboť v období předškolního věku se kladou základy nejen čtenářské, ale i řady dal
Autor:
Jana Kropáčková, Radmila Burkovičová
Publikováno v:
Pedagogická orientace. 24:562-582
Cílem empirické studie je prezentovat výsledky výzkumů profesních činností učitelek mateřských škol a vymezit charakteristické znaky profese učitelky mateřské školy v českém prostředí. V první části autorky dokládají zvyšuj