Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Jana Kesselova"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jana Kesselova
Publikováno v:
Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series Philology; Том 1, № 43 (2020): ; 139-145
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія; Том 1, № 43 (2020): Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія.; 139-145
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія; Том 1, № 43 (2020): Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія.; 139-145
Koncept svoj je jednou časťou protikladu svoj verzus cudzí, ktorý patrí medzi základné antropologické pro- tiklady. Ide o opozíciu, ktorá zasahuje naše prežívanie sveta a je výsledkom pohľadu na svet cez viaceré kritériá hodnotenia.
Autor:
Kesselová, Jana
Publikováno v:
Jazyk a Kultúra; 2023, Vol. 14 Issue 56, p59-65, 7p
Autor:
Danielová, Anna
Publikováno v:
Opera Slavica; 2023, Vol. 33 Issue 1, p65-70, 6p
Autor:
Kesselová, Jana
Publikováno v:
Opera Slavica; 2023, Vol. 33 Issue 1, p59-65, 7p
Autor:
KESSELOVÁ, JANA
Publikováno v:
Slavica Slovaca; 2018 supplement, Vol. 53 Issue 3/4, p94-108, 15p
Autor:
KESSELOVA, JANA
Publikováno v:
Slovo a Slovesnost; 2017, Vol. 78 Issue 2, p119-144, 26p
Autor:
Štěpáník, Stanislav et al
Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkýc
Autor:
Chejnová, Petra
In this book, I will analyse the acquisition of syntactic structures in a Czech child from appearance of first syntactic combinations until age 6. Thus, both the toddler age and the whole preschool age will be covered. The book describes the producti
Autor:
Nováková, Ivana, a kol
Úroveň čtenářské gramotnosti dětí je téma, které vyvolává poměrně živý společenský diskurz u nás i v zahraničí. O čtenářské gramotnosti dětí se sluchovým postižením se všeobecně ví o mnoho méně. O tom, jak „nastar