Zobrazeno 1 - 10
of 303
pro vyhledávání: '"Jana Dlouhá"'
Autor:
Jana Dlouhá, Jiří Dlouhý
Publikováno v:
Envigogika, Vol 19, Iss 1 (2024)
Na konci školní i akademického roku si (spolu s autory Envigogiky) klademe otázku: Kudy se ubírá vzdělávání k udržitelnosti? A (spolu s nimi) vidíme, že dnes už funguje na různých typech škol, kde plní různé role. Na vysokých
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3dfb27e333534547bc2462f3b1b29d34
Autor:
Jana Dlouhá
Publikováno v:
Envigogika, Vol 19, Iss 1 (2024)
Na konci roku 2023 vznikly níže popsané Metodické listy pro učitele základních škol (ML), a v březnu 2024 proběhla beseda s aktéry, kteří znají (často teprve vznikající) předpisy a/nebo mají zkušenosti z praxe. Pokud vás téma za
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56a3feb99b2340afb8f18db40876be87
Autor:
Jana Dlouhá, Jiří Dlouhý
Publikováno v:
Envigogika, Vol 18, Iss 1 (2023)
Vážení čtenáři, ozýváme se vám s koncem roku, který špatně začal a dobře ani nekončí. O to více je potřeba naděje, že v tom příštím se střelka (našeho společného) kompasu otočí k dobru. Které je v nás samotných, a m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cef0559a425d47f88167e70babc86e18
Publikováno v:
Frontiers in Sustainability, Vol 4 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac16302118664bfd8f60e672c7110d18
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 19, p 4104 (2023)
This work presents a comparative analysis of various machine learning (ML) methods for predicting item difficulty in English reading comprehension tests using text features extracted from item wordings. A wide range of ML algorithms are employed with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66fa3a5a5b244070a2ff9faf04baeb29
Autor:
Jana Dlouhá
Publikováno v:
Envigogika, Vol 17, Iss 1 (2022)
Přehled publikovaných textů týkajících se propojení kreativního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj - rešerše, analýzy, metodiky.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fa2168b14f74e01a9bfbbf3ab056db1
Autor:
Jana Dlouhá
Publikováno v:
Envigogika, Vol 17, Iss 1 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7e7e5536d264094b2325c4544b238c2
Autor:
Jana Dlouhá
Publikováno v:
Envigogika, Vol 17, Iss 1 (2022)
Jan van Boeckel ve svých článcích i tvorbě zkoumá možnosti umění, které by pomohly hlouběji pochopit biologické jevy, například na základě vlastního (smyslově založeného) prožitku nebo se zapojením imaginace. Právě tu mohou po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44c88d3941f14159b3d576799fcfd679
Autor:
Jana Dlouhá
Publikováno v:
Envigogika, Vol 17, Iss 1 (2022)
Byl založen elektronický časopis s volně přístupným obsahem – TAPE. Má být společnou platformou pro teology, filozofy a pedagogy, i pro všechny další profesionály, kteří se ptají po smyslu lidského života, zajímají se o sebevzd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/523f343b86e24491a0ff80e574b27fcb
Autor:
Jan Vávra, Jana Dlouhá, Marie Pospíšilová, Martin Pělucha, Iveta Šindelářová, Zuzana Dvořáková Líšková, Marek Hartych, Jiří Dlouhý, Eva Cudlínová
Publikováno v:
Frontiers in Sustainability, Vol 3 (2022)
The United Nations' 2030 Agenda for Sustainable Development is generally accepted as an overarching framework to cope with various global challenges. Many of them are manifested locally and need to be solved at the regional or local level. National s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8cc8704c0a34ddf9a778ad085120727