Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Jamil, Md Golam"'
Autor:
Jamil, Md Golam
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning August 2018 69:1-9
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2018, Vol. 35, Issue 2, pp. 105-117.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-09-2017-0091
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Younas, Muhammad1 younaskherani@gmail.com, Khalid, Samina1 bastikherani@outlook.com, Noor, Uzma1 Uzmakhan3545@gmail.com
Publikováno v:
Social Science Journal. Jul-Sep2023, Vol. 60 Issue 3, p626-628. 3p.
Autor:
Jamil, Md Golam
Publikováno v:
Jamil, M G 2019, Rethinking Academic English programmes for inquiry-based learning . in ELT in Bangladesh: Past, Present and Future .
The chapter contains the following four discussion areas. The naming and format of the sections are tentative. a) Why inquiry-based Academic English? Inquiry-based learning, an umbrella term, is synonymous to many expressions including Research Infor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9451::ab573c8e33e3e09f2a194c145ceae9f4
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/7a138b65-e79f-4cce-b1ac-6f1c193fa1eb
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/7a138b65-e79f-4cce-b1ac-6f1c193fa1eb
Autor:
Isiaq, Sakirulai, Jamil, Md Golam
Publikováno v:
Isiaq, S & Jamil, M G 2018, ' Ecological factors and student engagement in programming subjects ', Solent Learning and Teaching Community Conference 2018, Southampton, United Kingdom, 22/06/18-22/06/18 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9451::98509147e28ef8a7ef93950d2f7a8be6
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/b5b952be-28bb-4378-8107-72795bbe8129
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/b5b952be-28bb-4378-8107-72795bbe8129
Autor:
Bhuiyan, Zakirul, Jamil, Md Golam
Publikováno v:
Bhuiyan, Z & Jamil, M G 2018, ' How real is virtual reality? A pedagogical exploration of Bridge Simulation ', Solent Learning and Teaching Community Conference 2018, Southampton, United Kingdom, 22/06/18-22/06/18 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9451::f966847af9a157295f7c2c04dcd451bc
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/db915b29-78c4-42bd-ab95-8e7ca48c31e4
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/db915b29-78c4-42bd-ab95-8e7ca48c31e4
Autor:
Jamil, Md Golam
Publikováno v:
Jamil, M G 2018, ' Research Informed Teaching for dynamic Academic English pedagogy ', 8th BELTA International Conference, Dhaka, Bangladesh, 12/01/18-14/01/18 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9451::bd470f214092e47b575c43c69216f42e
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/cb2f4560-2697-47e5-abd3-dd359f7315f4
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/cb2f4560-2697-47e5-abd3-dd359f7315f4
Autor:
Jamil, Md Golam
Publikováno v:
Jamil, M G 2018, ' RIT for Dynamic Pedagogy ', Newton-fund Researcher Links workshop, Bangkok, Thailand, 8/01/18-12/01/18 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9451::a896a4044df9760c53758c330c61b125
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/0a45db7f-d986-4b7e-8dad-288f460ee347
https://pure.solent.ac.uk/en/publications/0a45db7f-d986-4b7e-8dad-288f460ee347