Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Jameson, Jill"'
Autor:
Jameson, Jill1 j.jameson@gre.ac.uk, Barnard, Jane1, Rumyantseva, Nataliya2, Essex, Ryan1, Gkinopoulos, Theofilos3
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Mar2023, Vol. 48 Issue 3, p424-444. 21p. 2 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Jameson, Jill
This case study explores the development of an explanatory model and assessment instrument to describe and evaluate the production of creative hypermedia compositions by adult novice Further Education learners. Hypermedia provides a "new" composition
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.313807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Migration and Integration. 23:543-568
Trust is of particular relevance to refugee populations, given the adverse, often protracted and liminal nature of the refugee journey. What trust means, how it shapes and is shaped by this journey, is crucially important for this population group an
Autor:
Jameson, Jill
This chapter reflects on stoic leadership enabled through dialogic engagement amongst higher education staff. Largely unrecognised resilient leadership is quietly supported in confidential talk embodying agentic resistance amongst staff experiencing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::17dcc237ff63995f90dd365bce368bf7
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/35781/3/35781_JAMESON_Stoic_leadership_of_dialogic_engagement.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/35781/3/35781_JAMESON_Stoic_leadership_of_dialogic_engagement.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jameson, Jill1 j.jameson@gre.ac.uk
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2019, Vol. 50 Issue 3, p951-955. 5p.