Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"James‐Brabham, Ella"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James‐Brabham, Ella1 (AUTHOR) e.james‐brabham@lboro.ac.uk, Loveridge, Toni1 (AUTHOR), Sella, Francesco2 (AUTHOR), Wakeling, Paul3 (AUTHOR), Carroll, Daniel J.1 (AUTHOR), Blakey, Emma1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Nov2023, Vol. 94 Issue 6, p1550-1565. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This is a preregistration for a review which will systematically and qualitatively synthesises research which has explored the relation between domain specific mathematical skills and mathematical outcomes in children aged between 4 to 11 years. A se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::df8d2e75c70529c1a04249a4143bc3af
Autor:
James-Brabham, Ella
This is a preregistration for a meta-analysis exploring the role of home mathematical activities on early mathematical skill development.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::367a27fc6a173ca3ca5ea5fb551879d8
We plan to evaluate the efficacy of a newly designed number game in improving early numeracy. In the game, children place number cards on a board to reproduce the ordered number line (e.g., 1-2-3-4-5 etc.). The game will be played in two conditions:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bbbea884387e66b300cf791fba7c42a7