Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"James, M E"'
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Jun2023, Vol. 40 Issue 2, p23-53. 31p.
Autor:
Booth, Josephine N., Mitchell, Iain A., Tomporowski, Philip D., McCullick, Bryan A., Boyle, James M. E., Reilly, John J.
Publikováno v:
Journal of Research in Special Educational Needs; Apr2024, Vol. 24 Issue 2, p254-268, 15p
Autor:
Markus Karl, James M. E. Glackin, Marcel Schubert, Nils M. Kronenberg, Graham A. Turnbull, Ifor D. W. Samuel, Malte C. Gather
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 9, Iss 1, Pp 1-7 (2018)
Organic semiconductors provide a platform for flexible lasers, but these are still produced on rigid, thick substrates. Here, Karl et al. develop a method to make freestanding membrane lasers that can be transferred onto any substrate and show that t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f00836118d53446a8ba3d4c04e3b596e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James M E, Firkins, Laura A, Kelley
Publikováno v:
Biology letters. 18(11)
Many animals use shading to infer the three-dimensional (3D) shape of objects, and mimicking natural shading patterns can produce the illusion of 3D form on a flat surface. Over 150 years ago, Charles Darwin noted that the ocelli (eyespots) on the fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 10, Iss 4, Pp 740-755 (2014)
This study evaluated whether adolescents who report having been bullied, being bullies, or report both being a bully and being bullied experience more sleep difficulties than children uninvolved in bullying. The study drew upon cognitive theories of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/badd51d0bd28444a9acdfc8c8e4e4694
Autor:
James, M. E.
Publikováno v:
Past & Present, 1970 Aug 01(48), 3-78.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/650480