Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"James, Jennifer L."'
Publikováno v:
Class. Quantum Grav. 40 045006 (2023)
Complementing previous theoretical and experimental work, we explore new types of short-range modifications to Newtonian gravity arising from spacetime-symmetry breaking. The first non-perturbative, i.e., to all orders in coefficients for Lorentz-sym
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.00605
We review the status of tests of spacetime symmetries with gravity. Recent theoretical and experimental work has involved gravitational wave signals, precision solar-system tests, and sensitive laboratory tests searching for violations of spacetime s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.06270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoffman, Karen E., Pugh, Stephanie L., James, Jennifer L., Scarantino, Charles, Movsas, Benjamin, Valicenti, Richard K., Fortin, Andre, Pollock, JonDavid, Kim, Harold, Brachman, David G., Berk, Lawrence B., Bruner, Deborah Watkins, Kachnic, Lisa A.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2014 Aug 01. 23(6), 1841-1858.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24727577
Autor:
Watkins Bruner, Deborah, James, Jennifer L., Bryan, Charlene J. 1, Pisansky, Thomas M., Rotman, Marvin, Corbett, Thomas, Speight, Joycelyn, Byhardt, Roger, Sandler, Howard, Bentzen, Søren, Kachnic, Lisa, Berk, Lawrence
Publikováno v:
In The Journal of Sexual Medicine April 2011 8(4):1228-1238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulrich, Connie M., James, Jennifer L., Walker, Eleanor M., Stine, Sharon Hartson, Gore, Elizabeth, Prestidge, Bradley, Michalski, Jeff, Gwede, Clement K., Chamberlain, Robert, Bruner, Deborah Watkins
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials 2010 31(3):221-228
Autor:
James, Jennifer L.
Supplemental material, CSR898844 Supplemental Material for Students as Stakeholders: Understanding Expectations Can Increase Student Retention by Jennifer L. James in Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5a3522bf29f078ee1a7cfe61149fb516
Autor:
James, Jennifer L.
Publikováno v:
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice; May2022, Vol. 24 Issue 1, p20-42, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.