Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Jamalzadeh, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Afenteva, D., Muranen, T.A., Rajavuori, A., Jamalzadeh, S., Zhang, K., Ariotta, V., Isoviita, V-M., Lahtinen, A., Lavikka, K.A., Lehtonen, O., Li, Y., Marchi, G., Oikkonen, J., Salloum, S., Huhtinen, K., Hietanen, S., Virtanen, A., Hynninen, J., Hautaniemi, S.
Publikováno v:
In Annals of Oncology October 2023 34 Supplement 2:S525-S525
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
582P Longitudinal, multi-sample characterization of HGSC from DECIDER: A Finnish observational study
Autor:
Oikkonen, J., Virtanen, A., Li, Y., Isoviita, V-M., Zhang, K., Jamalzadeh, S., Marchi, G., Häkkinen, A., Muranen, T.A., Lahtinen, A., Hietanen, S., Huhtinen, K., Hynninen, J., Hautaniemi, S.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2022 33 Supplement 7:S813-S813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health, Vol 42, Iss 11 (2013)
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health, Vol 42, Iss 11 (2013)
Background Awareness of hyperdontia pattern/prevalence can be useful in early diagnosis and prevention by general practitioners, pediatric dentists, and orthodontists. Since the previous results regarding the pattern of hyperdontia (supernumerary tee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.