Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Jamalian, Azadeh"'
Autor:
Jamalian, Azadeh
Preschoolers can often rattle off a long sequence of numbers in order, but have problems in reporting the exact number of objects even in a small set, and have trouble in comparing numerical relation of two sets that differ by exactly 1 item. The pre
Autor:
Jamalian, Azadeh1 (AUTHOR), Freeke, Joanna1 (AUTHOR), Chowdhary, Anuradha2 (AUTHOR), de Hoog, G. Sybren1,3 (AUTHOR), Stielow, J. Benjamin1 (AUTHOR), Meis, Jacques F.1,3,4,5 (AUTHOR) jacques.meis@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Fungi. Feb2023, Vol. 9 Issue 2, p267. 11p.
Autor:
Tversky, Barbara1,2 (AUTHOR) btversky@stanford.edu, Jamalian, Azadeh1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Topics in Cognitive Science. Oct2021, Vol. 13 Issue 4, p750-776. 27p.
Autor:
Jamalian, Azadeh ‡, §, ‡‡, Sneekes, Evert-Jan ‡, §, ‡‡, Wienk, Hans ¶, Dekker, Lennard J.M. ‡, Ruttink, Paul J.A. ‖, Ursem, Mario §, Luider, Theo M. ‡, Burgers, Peter C. ‡, **
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics November 2014 13(11):3177-3183
Autor:
Jamalian, Azadeh1,2, Sneekes, Evert-Jan1,2, Dekker, Lennard J. M.1, Ursem, Mario2, Luider, Theo M.1, Burgers, Peter C.1 p.burgers@erasmusmc.nl
Publikováno v:
International Journal of Proteomics. 2014, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 35th Annual Meeting of the Cognitive Science Society-Berlin, Germany, July 31-August 3, 2013
Markus Knauff; Natalie Sebanz; Michael Pauen; Ipke Wachsmuth. Proceedings of the 35th Annual Meeting of the Cognitive Science Society-Berlin, Germany, July 31-August 3, 2013, Cognitive Science Society, pp.645-650, 2013, 978-0-9768318-9-1
Jamalian, Azadeh; Giardino, Valeria; & Tversky, Barbara. (2013). Gestures for Thinking. Proceedings of the Cognitive Science Society, 35(35). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0zk7z5h9
Markus Knauff; Natalie Sebanz; Michael Pauen; Ipke Wachsmuth. Proceedings of the 35th Annual Meeting of the Cognitive Science Society-Berlin, Germany, July 31-August 3, 2013, Cognitive Science Society, pp.645-650, 2013, 978-0-9768318-9-1
Jamalian, Azadeh; Giardino, Valeria; & Tversky, Barbara. (2013). Gestures for Thinking. Proceedings of the Cognitive Science Society, 35(35). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0zk7z5h9
Actes du CogSci 2013; International audience; Can our gestures help us think, and, if so, how? Previous work suggests that they can. Here, students, alone in a room, studied descriptions of environments for later tests of knowledge. The majority of p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b829a457eeb7ca970ef192fd520c8946
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01871161
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01871161
Autor:
Jamalian, Azadeh, Tversky, Barbara
Publikováno v:
Jamalian, Azadeh; & Tversky, Barbara. (2012). Gestures Alter Thinking About Time. Proceedings of the Cognitive Science Society, 34(34). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3372k7gs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4608309a40d3e36965b2a50df778c378
http://www.escholarship.org/uc/item/3372k7gs
http://www.escholarship.org/uc/item/3372k7gs