Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Jager, Sake"'
Publikováno v:
Language Learning Journal; Dec2024, Vol. 52 Issue 6, p694-709, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study presents the results of a survey among Higher Education (HE) stakeholders on the awareness and use of Virtual Exchange (VE) in HE institutions in Europe and beyond, two years after a baseline study on the same topic. The study is a researc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a528456d5e40f4e4d819662a95a9e6a0
https://research.rug.nl/en/publications/80666684-9024-466a-9968-d13b335cfb6a
https://research.rug.nl/en/publications/80666684-9024-466a-9968-d13b335cfb6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peng, Hongying, Jager, Sake, Thorne, Steven L., Lowie, Wander, Michel, Marije, Rousse-Malpat, Audrey, Keijzer, Merel, Steinkrauss, Rasmus
Publikováno v:
Usage-based dynamics in second language development, 87-106
STARTPAGE=87;ENDPAGE=106;TITLE=Usage-based dynamics in second language development
STARTPAGE=87;ENDPAGE=106;TITLE=Usage-based dynamics in second language development
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e693c8398adb9fd795a48cd52267dfaa
https://research.rug.nl/en/publications/67ce6a26-cdb6-46bf-811d-9ce64710e78a
https://research.rug.nl/en/publications/67ce6a26-cdb6-46bf-811d-9ce64710e78a
Autor:
Albá-Duran, Juan, Felce, Catherine, Gutiérrez, Begoña Fernández, Hauck, Mirjam, Jager, Sake, Muller, Catherine, Nissen, Elke, O’Dowd, Robert, Oggel, Gerdientje, Plowright-Pepper, Linda, Sauro, Shannon
This report presents the findings of one of the studies carried out by the Erasmus+ KA3 project EVOLVE (www.evolve-erasmus.eu). Situated in the project’s wider context of mainstreaming VE as innovative practice in HE in Europe and beyond, the focus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac3ffe1856a159bb27e765144c770100
Autor:
Jager, Sake, Baten, Lut, del Pilar Gallego, Liliana, Peña Collada, Ivonne, Harsch, Claudia, Fernández Peraza, Ana Vivian, Barr, David, Bañados, Emerita, Gimeno, Ana
Publikováno v:
WorldCALL 2018 Conference Proceedings, 5-9
STARTPAGE=5;ENDPAGE=9;TITLE=WorldCALL 2018 Conference Proceedings
STARTPAGE=5;ENDPAGE=9;TITLE=WorldCALL 2018 Conference Proceedings
How can students and scholars in higher education gain ground and confidence to professionally communicate in English in a global perspective? In a symposium on sustainability and inter university collaboration, the underpinning of this growth by var
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3f6168cc96c3bc777a03526ad055d3ae
https://research.rug.nl/en/publications/fa8845c5-baa6-4803-bc1d-2e0e612377ae
https://research.rug.nl/en/publications/fa8845c5-baa6-4803-bc1d-2e0e612377ae
Autor:
Melchor-Couto, Sabela, Jauregi Ondarra, M.K., Jager, Sake, Kurek, Malgorzata, O'Rourke, Breffni, LS Spaanse letterkunde en cultuur, ILS L&E
Publikováno v:
New Directions in Telecollaborative Research and Practice, 185. Research Publishing Net
STARTPAGE=185;TITLE=New Directions in Telecollaborative Research and Practice
STARTPAGE=185;TITLE=New Directions in Telecollaborative Research and Practice
This paper explores the role of coaching in enhancing teachers’ key competences for integrating Telecollaboration (TC) in their language course. A total of 23 secondary school teachers participated in this case study as part of the EU-funded projec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::027aa53214e0e00b47ae59acd770674e
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356744
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356744