Zobrazeno 1 - 10
of 315
pro vyhledávání: '"Jagdish Gundara"'
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 20, Iss 1 (2022)
This article discusses three (among many) contributions made by Jagdish S. Gundara (1938–2016) to the IOE (Institute of Education), UCL’s Faculty of Education and Society (University College London, UK). First, in his capacity as a professor and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3739297299e8480696f8b431e8e44cb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Namrata Sharma
Publikováno v:
London Review of Education. 20
This article discusses three (among many) contributions made by Jagdish S. Gundara (1938–2016) to the IOE (Institute of Education), UCL’s Faculty of Education and Society (University College London, UK). First, in his capacity as a professor and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Given the current era of global turmoil and strained relations between peoples of diverse national and cultural origins, there has never been a greater need for intercultural education than there is today. This edited volume is in honour of Jagdish G
Autor:
Leslie Bash
Publikováno v:
Intercultural Education. 25:179-186
This paper connects the two fields of cooperative learning and intercultural education, focusing on the argument that cooperative learning strategies need to be equipped with intercultural understandings. There is a consideration of assumptions that
Autor:
Jenkins, Richard
Publikováno v:
Comparative Education Review, 1988 May 01. 32(2), 230-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1188068
Autor:
Richard Jenkins
Publikováno v:
Comparative Education Review. 32:230-232
Autor:
Jagdish Gundara
Publikováno v:
Revista Española de Educación Comparada, Vol 0, Iss 2, Pp 201-216 (1996)
El articulo intenta desarrollar los principales problemas de la Educacion Intercultural tal y como se manifiestan en el contexto ingles. Se ponen de manifiesto las contradicciones internas de la Educación Intercultural britanica y se denuncia su inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f055ad1874c44e4b92b2673f63127a6