Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"Jaekel, J."'
Each summer, students may lose some of the academic abilities they gained over the previous school year. English learners (ELs) may be at particular risk of losing English skills over the summer, but they have been neglected in previous research. Thi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::d1b7706f0b6fade48954ec5b4d15b1ae
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023070790426
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023070790426
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kajantie, E. (Eero), Johnson, S. (Samantha), Heinonen, K. (Kati), Anderson, P. J. (Peter J.), Wolke, D. (Dieter), Evensen, K. A. (Kari Anne I.), Räikkönen, K. (Katri), Darlow, B. A. (Brian A.), van der Pal, S. (Sylvia), Indredavik, M. S. (Marit S.), Jaekel, J. (Julia), Hovi, P. (Petteri), Morrison, K. (Katherine), Verrips, E. (Erik), Doyle, L. W. (Lex W.), A. A. (APIC Adults Born Preterm International Collaboration)
Background: Of all newborns, 1%-2% are born very preterm (VP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::6c84e102c76fd842642940f5385d1e4b
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021060834711
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021060834711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.