Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Jacuński, Michał"'
Autor:
Jacuński Michał
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 31, Iss 1, Pp 41-62 (2019)
The aim of this article is finding out, based on the obtained empirical data from an opinion poll carried out among the employees of the University of Wrocław, in what way and in what scope cooperation with entrepreneurs (business) takes place on th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6589d8d7c5b24ae7bc7f7a9b56fef05c
Publikováno v:
Media Research / Zeszyty Prasoznawcze; 2023, Vol. 66 Issue 4, p183-186, 4p
Autor:
Jacuński, Michał
Publikováno v:
Political Science Studies / Studia Politologiczne; 2023, Vol. 70, p167-188, 22p
Publikováno v:
Romanian Journal of Political Science. Summer2019, Vol. 19 Issue 1, p4-32. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacuński, Michał
Publikováno v:
Polish Political Science Review / Polski Przeglad Politologiczny; Jun2022, Vol. 10 Issue 1, p114-118, 5p
Autor:
Jacuński, Michał
Publikováno v:
Polish Political Science Review / Polski Przeglad Politologiczny; Dec2018, Vol. 6 Issue 2, p6-25, 20p
Autor:
Jacuński, Michał
Publikováno v:
Central European Journal of Communication; Spring2018, Vol. 11 Issue 1, p103-108, 7p
Autor:
Jacuński, Michał, Baranowski, Paweł
Publikováno v:
Central European Journal of Communication; Fall2015, Vol. 8 Issue 2, p219-234, 16p