Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Jacquelin S"'
Autor:
Jacquelin S. Linggu, Zaidatun Tasir
Publikováno v:
International Journal of Education and Learning. 4:109-118
This study aims to analyse the effect of Facebook as a social learning environment in relation to students’ self-regulation (SR), critical thinking (CT) and learning performance in an e-Commerce course. A total of 295 undergraduate students taking
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Darrell M. Gray, James L. Fisher, Andrew S Boutsicaris, Jacquelin S Holland, Toyin Adeyanju, Electra D. Paskett
Publikováno v:
Cancer Causes & Control
African Americans and Appalachians experience greater incidence and mortality rates of colorectal cancer due to factors, such as reduced prevalence of screening. An educational session (the Screen to Save Initiative) was conducted to increase intent
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elyse Ann Olesinski, Marina Konopleva, Nitin Jain, Anthony Letai, Shruti Bhatt, Karanpreet Singh Bhatia, Jacquelin S Garica
Early T-cell precursor (ETP) acute lymphoblastic leukemia (T-ALL) is a high-risk subtype of T-ALL and is associated with poor survival outcomes with chemotherapy. We previously showed that maturation stage of thymocytes distinguishes pro-survival dep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::98476732345de2b29233f432ae0a5c96
https://doi.org/10.1101/2021.08.19.456932
https://doi.org/10.1101/2021.08.19.456932
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linggu, Jacquelin S., Tasir, Zaidatun
Publikováno v:
International Journal of Education & Learning (2684-9240); Aug2022, Vol. 4 Issue 2, p109-118, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.