Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Jacobs, Ariel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iyer, Shyam R., Tidemand, Kasper D., Babicz, Jeffrey T., Jacobs, Ariel B., Gee, Leland B., Haahr, Lærke T., Yoda, Yoshitaka, Kurokuzu, Masayuki, Kitao, Shinji, Saito, Makina, Seto, Makoto, Christensen, Hans E. M., Peters, Günther H. J., Solomon, Edward I.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Apr . 118(15), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040089
Autor:
O'Brien, Kimberly H. McManama, Quinlan, Kristen, Humm, Laura, Cole, Andrea, Hanita, Makoto, Pires, Warren Jay, Jacobs, Ariel, Grumet, Julie Goldstein
Publikováno v:
Community Mental Health Journal; Oct2024, Vol. 60 Issue 7, p1333-1344, 12p
Publikováno v:
Journal of Social Work Practice in the Addictions; 2024, Vol. 24 Issue 2, p150-158, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Snyder, Benjamin E. R., Böttger, Lars H., Bols, Max L., Yan, James J., Rhoda, Hannah M., Jacobs, Ariel B., Hu, Michael Y., Zhao, Jiyong, Alp, E. Ercan, Hedman, Britt, Hodgson, Keith O., Schoonheydt, Robert A., Sels, Bert F., Solomon, Edward I.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 May 01. 115(18), 4565-4570.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26508720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacobs, Ariel
Air-sea moisture, heat and momentum exchanges that govern hurricane intensification occur within the hurricane boundary layer (HBL). However, the HBL is under-sampled due to the dangers of flying crewed aircraft within this turbulent region. In 2017,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::30307c65b6a242d49ecc28a0b3e5232a
Publikováno v:
Educational Assessment; Jul-Sep2022, Vol. 27 Issue 3, p205-228, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.